söndag 17 mars 2013

DATE ❤


Här kommer några bilder på mig från i fredags. Det är ingen mindre än Nova som ville fota sin mamma innan jag skulle gå på date med pappa för att fira vår förlovningsdag. För det är ju så jag brukar göra! Ta foton på Nova när hon är klar för skoldisco, maskerad eller andra festligheter. Så att kameran åkte fram var ju en självklarhet enligt min lilla sjuåring... hihi :) 



Fint kort hade Nova gjort till oss med! Hon går verkligen "all in" för alla speciella dagar och fixar och pysslar. 


Det blev ett besök på en Italiensk restaurang med röd/vita dukar, ljus, klädlinor i taket med tvätt på, pianotoner -live och vedugnsbakade pizzor. Vi hade dock vårt bord precis intill pianot... Och blev inte allt för långsittande för det gick knappt att prata med varandra och det klingade i huvudena på oss till sist... Ha ha :) 


Nova fick sin myskväll hos farmor och farfar men blev sjuk igår förmiddags och ligger med hög feber, så vi har bara varit hemma resten av helgen och tagit hand om lilla sjuklingen :( Det är så tråkigt med alla dessa bacillusker så här års... Men vi hoppas att det är snabbt övergående och att hon blir kry snart igen, min lilla loppa!


Cessan




2 kommentarer:

  1. Snygga mamman :) fina bilder!

    kram

    SvaraRadera
  2. Tihi...;) Tackar, tackar :) Ja, min lilla sjuåring tyckte att det var kul att fota mamma :)

    Kram Cessan ❤

    SvaraRadera