lördag 19 januari 2013

ENERGI BOOST

H A L L O N

Igår kom paketet med posten som jag beställt på GROUPON! 

Jag tänkte prova på succédieten Raspberry Ketone som rekommenderas och hyllas av diverse experter och celebriteter världen över, som Oprah Winfrey och Kim Kardashian.

Raspberry Ketone är ett naturligt viktminskningstillskott med 100% naturligt extrakt. För att få i sig samma nyttoämnen från bäret skulle man behöva konsumera 40 kg hallon... 



Ett tryck med pipetten =1 ml 30 minuter före frukost och lunch boostar energinivåerna, ökar ämnesomsättningen och gör det lättare att bli av med kroppsfettet samt dämpar hunger och sockersug. Givetvis i samband med nyttigare kost och motion, som är de två viktigaste huvudingredienserna om man ska komma i form, sen att det finns lite hjälpmedel kanske underlättar lite på vägen.



Två månaders förbrukningar tänkte jag testa med och se i fall det möjligen kan ge lite resultat. När snön smälter och några plusgrader visar sig på termometern blir det lite enklare att ta powerwalks!


W O W !! Så här står det på min våg... 
Fast upp och ner... M O M ;)
Efter en vecka hos oss lämnade killarna huset igår, så det är överfullt i tvättkorgarna i tvättstugan. Det blir en aning tvätt med sju personer i hushållet och särskilt efter skolidrott, gym och fotbollsträningar... 

Undrar vad mer denna lördagen har att erbjuda... förutom tvättsugevistelse!? ...Med lite Raspberry Ketone i kroppen har jag ju boostat min energi!! ;)


LÖRDAG -here we go!!

Cessan







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar