onsdag 9 januari 2013

På denna dagen för 15 år sedan...

Jag & Jonathan <3

Idag blir min lille gosse 15 år!!
 
Det är inte klokt vad åren går!! Det känns inte som att det var så länge sedan som han sa sitt första ord, lärde sig att gå, gick hos sin dagmamma och senare på dagis, började första klass... och lekte med bilar!

Nu pratar han både engelska och spanska, chillar och hänger med kompisarna, tränar fotboll, gymmar, går i åttonde klass... och har bytt ut leksakerna mot X-box och cybervärlden!

Grattis på födelsedagen Jonathan <3 

Love you <3
xoxo
...Så kul det var när jag kollade igenom gamla bilder :) På denna tiden ställde Jonte upp på bild! Lite svårare med tonåringar när kameran kommer fram ;)
 

Cessan

3 kommentarer:

  1. Åh grattis till din son, det känns så långt bort att mina barn också kommer bli så stora en dag, helt galet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jenna :) Ja, det är helt otroligt... Jag var 20 år på bilderna och tyckte att det var lååångt till han skulle bli 15... Och jag 34... Det gäller att njuta och ta till vara på våra små barn, åren går så fort!

      Kram Cessan ❤

      Radera