söndag 27 januari 2013

SKRIDSKOÅKNING


Vi tog en härlig tur till Hallongården för att åka lite skridsko.


Några getter gjorde skridskoåkarna sällskap :)
Varm choklad serverades vid bryggan
Vi köpte fikakorg från cafét med nygräddade varma hallonmuffins med oss till isen. Vid bryggan bjöds det på varm choklad med vispgrädde. Nellie sov så gott i sin pulka medans jag snörade på mig mina gamla skridskor och åkte några varv med Nova.


Nellie med pappa
Nova isprinsessan <3

Vi satte oss på bryggan och fikade på våra muffins, men Nova hade inte ro att sitta och titta på när de andra barnen hade så skoj på isen så hon begav sig ut igen. 



Hjälmen hade hon tagit av sig när vi fikade, och snabbt fick jag skynda efter med min muffins i ena handen. Jag gjorde världens vurpa och satte mig på rumpan. Måste sett jätte kul ut... Muffinsen flög och jag försökte ta för mig...

Men nu sitter jag här på akuten och försöker att skriva med vänstran och väntar...



Jag har nyss kommit från röntgen och väntar på analysen och hoppas på ett bra svar...

Cessan

 ❤



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar