måndag 14 januari 2013

BABY, YOU ROCK MY WORLD!!



Nu har det varit strul med bilduppladdningen i flera dagar... Där av min frånvaro. Men nu är Google Chrome installerat och äntligen går det att lägga upp bilder på bloggen igen!! Jippi!! Slipper att sända bilderna i mejl och överföra via mobilen..

Dessutom har Nellie envisats med att bara vilja sova en gång om dagen... Nu när hon kan krypa och ta sig runt i huset och upptäcka nya saker så är det som att hon inte riktigt kommer till ro med sin sömn. En helt ny värld har öppnat sig med massor av nya upptäckter och intryck!

Det har blivit dags att se över säkerheten här hemma. Vissa saker får tillfälligt flyttas eller tas bort och grinden till trappas får snart sättas upp. 



Utvecklingen från första krypsteget till nu har gått fort och för varje lekstund lär hon sig mer och mer. Nu är det väldigt kul att krypa in på rummet från lekmattan i vardagsrummet där hon befinner sig mest, där det till och med blivit en liten lekhörna med kuddar och leksaker. På rummet står den roliga nyckelpigan. Hon är alldeles förtjust i sin nya Babyrocker!! Den vill hon gärna titta på, känna på och sitta i. Hon skrattar hjärtligt när jag gungar henne i den. En stor favorit! :)



För er som är intresserade såg jag i min nyinstallerade gratisapp GROUPON att det fanns hela 13 modeller Babyrockers till fantastisk rabatt att välja mellan. En kul app för er som ännu inte installerat den att fynda i! Jag har gjort en liten beställning därifrån och ett litet paket kommer till mig snart... Med vad avslöjar jag sen ;)

Cessan















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar