måndag 7 januari 2013

Långpromenad...



En liten promenad med barnvagnen blev till en långpromenad på nästan två timmar! Nellie somnade innan jag ens rullat ut vagnen utanför dörren. Hörlurar på med Rix FM, att det är aningen grått, trist och tråkigt i naturen tänker man inte på med musik i öronen. Allt blir så mycket trevligare och tankarna flyger iväg... Nova stannade hemma med sin "smart working" (hemma jobbande) pappa och spelade xbox kinect.

Hemma igen tog jag en varm kopp i från mannens födelsedagspresent Dolce Gusto kaffemaskin :)

Jag är ingen kaffedrickare, så den är perfekt för honom som gör en solo kaffe... Och för min chai tea latte ;)

Då jag gick ner till stan för att lämna in livsmedelanvisningen för Nellies hypoallergena välling på Apoteket gick jag inom i en bokhandel som sålde de finaste gosedjuren från Moulin Roty.Det fanns många söta att välja mellan, men jag tror att en liten mus med klänning vill flytta in hos Nellie nästa gång då vi passerar och ska hämta ut vällingen på Apoteket igen!
Jeanne, Sylvain and Nini


Cessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar