fredag 15 mars 2013

VÅR FÖRLOVNINGSDAG ❤


Fullt ös medvetslös!! Kanske inte det sistnämnda, men nästan. Det har varit en väldigt intensiv period. Nellie som kryper, reser sig och pillar på allt! Dom där små fingrarna når mer och mer och högre och högre... Och det har varit mycket av allting känns det som. Jag har varit sjukt trött om kvällarna och somnat så mycket tidigare än vanligt. Någon kväll har ögonen gått i kors redan klockan åtta. Hoppas att detta blir bättre när vårsolen vill skina på oss och ge lite mer energi.


Sista tiden har minst sex par av Nellies byxor och leggings fått hål på knäna av allt krypande. Till sist klickade jag hem kryp och knäskydd som får skydda knäna och kläderna ett tag tills den lilla tjejen börjar att gå. 

Mjuka och sköna och satt som en smäck!
PLAYSHOES babyknäskydd och krypskydd från Syskonhuset.
Dagen efter beställningen låg paketet i postlådan! Sådan supersnabb leverans gillas :) 

Nellie i klänning från MINIATURE, kofta WHEAT, krypskydd PLAYSHOES 

I tisdags var vi på BVC för 10 månaders kontroll. Allt var bra och hon följer utvecklingen och äntligen har hennes kurva som stått stilla ett tag ökat och ser bra ut igen. Vikten var 9010 gram och 73.5 cm lång. 

Idag firar vi 10 års förlovningsdag ❤ 
Tänk att tiden gått så fort... Vi har bokat bord på en restaurang på tu man hand. De små barnen får spendera kvällen hos farmor och farfar. Nova som så gärna ville sova över har redan packat sina väskor och bockat av listan med alla "sova över saker" som hon ville ha med sig. En ny pyjamas fick vi också åka och handla i går eftersom de andra verkar ha krympt i garderoben... Lite nytt till mig fick jag också köpt. Det ska bli skönt att hoppa ur "mammaledigkläderna" och klä upp sig lite :) Jag ska damma av mina stövlar. Undrar om jag fortfarande kan gå på ett par klackar...!? ;)


Cessan


3 kommentarer:

  1. Underbara bilder som vanligt :) och på väldigt söta och goa barn!

    Stort grattis till er

    SvaraRadera
  2. Tack snälla :)

    Kram Cessan ❤

    SvaraRadera