lördag 2 mars 2013

KÄRLEKSLJUS ❤

Kärleksljus  

Då var det lördag igen! Vi har hjälpts åt och städat och tvättat hela dagen mannen och jag. Inte det roligaste lördagsnöjet men ack så skönt att koppla av nu när det är rent överallt. 

Nellie har redan somnat och ligger och sussar i sin säng. Nova som lekt med en kompis hela dagen sitter vid sin dator på sitt rum och spelar inte helt oväntat Movie Star Planet. Mannen landade i tv-soffan och kollar på fotboll. Och jag sitter här i väntan på Mello -andra chansen som börjar om en stund.


I veckan fick jag ett kärleksljus ❤ med posten som jag haft turen att vinna från 

The Wellness Room

Ett underbart doftljus som doftade ljuvligt! Ett personligt ljus med mitt och mannens namn på etiketten. Kärleksljuset är ett ljus som brinner för kärleken och vänskapen. Vi har 10-årig förlovningsdag nu i mars och tänkte vänta med att tända ljuset till årsdagen.


Dagen då vi förlovade oss befann vi oss på ett hotell i Stockholm med svägerskan och svågern. Jag blev glatt överraskad och hade ingen aning om den hemliga planen som jag fick på morgonkvisten. Vid frukosten sa vi inget, men blev ganska snabbt påkomna med guldringarna som glänste på våra ringfingrar. 

Stockholm 15 mars 2003. Bästa svägerskan & svågern överraskade med blommor och bubbel i lobbyn  :)

På kvällen skulle vi till Globen för att se Mello finalen!! Vinnarna blev Fame med låten "Give me your love". Passande låt, eller hur!? ;) 


Ha en lovely lördag!

Cessan

2 kommentarer:

  1. Så fint ljus och grattis till Er :)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! :)
      Ja, visst är ljuset fint & det doftar alldeles underbart!!

      Kram Cessan ❤

      Radera