tisdag 29 januari 2013

ETT LITET PAKET

När det kommer paket i postlådan blir jag så där löjligt glad!! :)

Häromdagen klickade jag hem lite baskläder till min växande bebis som jag numer köper storlek 74-80 till. Det känns lite extra lyxigt när kläderna kommer fint omslaget i ljusrosa silkespapper förslutet med ett litet hjärta
Jag såg genom fönstret i morse att brevbäraren hade lite problem med att trycka ner paketet i postlådan, så jag öppnade dörren för att ta emot det.

I det läget blir man ju så glad för paketet och tänker inte på att man står där med en look som en fågelskrämma... Med rufsigt uppsatt hår, gårdagens make up där mascaran idag satt under ögonen, värsta klädkombon och babykräk på byxorna... Min arm gör fortfarande ont sedan skridskovurpan i söndags så jag slängde på mig första bästa kläderna för att köra Nova till skolan i morse. Ingen glam mom här inte! Men vad gör väl det!? Jag hade ju fått paket!! ;)

Jag har nyss hämtat Nova och en playdate från skolan. Och jag kan säga att det inte var några glam girls jag hämtade hem... hihi :) 

Det är plusgrader, snön töar för fullt och det är blött och geggigt ute. Thermobyxorna var alldeles bruna av geggamoja och stövlarna var blöta. De hade till och med fått mixa lite med sina extrakläder i skolan. Nu leker de topp modeller på Novas rum och provar kläder. Väldigt glam :)

Cessan

2 kommentarer:

  1. Vilket ljuvligt paket :)

    Hoppas att allt är bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack fina du för den värmande kommentaren :)

    SvaraRadera