söndag 27 januari 2013

HEMMA IGEN!



Hemma igen från akuten. Tack och lov inget brutet och inga sprickor i armen! Pust! Det hann gå tusen tankar på hur vi skulle lösa allt hemma med en liten bebis på 8 månader... Nu sitter jag med stödbandage och ett par Panodil i kroppen och har tyvärr sjukt ont!! :(

Killarna här hemma hjälper till med disken och fyller diskmaskinen aningens pustandes och stånkandes... ;) så att jag får vila armen lite och inte vara i vatten med bandaget. Vilken teamwork de har! Hihi... Med lite övning kanske de kommer hem med A i hemkunskapsbetyg :)


Cessan

4 kommentarer:

  1. Tur att jag läste det här efter att jag köpte skridskor och åkte för första gången på 25 år i lördags ;)
    Krya på dig :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Michaela ❤

      Det där med att man slår sig mer ju äldre man blir... Det stämmer tyvärr ;)

      Men när man ser sitt barn susa iväg på isen UTAN hjälm, då tänker man inte på sin egen säkerhet eller vad man har på fötterna för den delen. Tur att det var jag som slog mig och inte Nova.

      Så ta det lugnt på isen med dina nya skridskor!! Och HJÄLM på :)

      Kram Cessan ❤

      Radera
  2. Hoppas att du snart blir bra i handen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Sarah :) Det känns faktiskt lite bättre och jag trotsar det onda med viljan att göra en del "måsten" som skjutits upp.

      Kram Cessan ❤

      Radera