måndag 12 november 2012

Hemligheter...

Att välja present till pappa på farsdag är inte alltid det lättaste. Efter lite funderingar och lite check med killarna och Nova bestämde dom sig för att pappa skulle få klicka hem vilken OnePiece han ville ha... Om han nu ville ha någon!?
Nova skulle bara kolla lite med pappa när dom tog en tur i bilen för ett par dagar sen och frågade lite om han kanske önskade sig en OnePiece i farsdagspresent? ...Det var den överraskningen! Hihi... Men glad blev han ändå! ;)

Från den ena hemligheten till den andra...

Det var så länge sedan som jag och Nova hade lite tid bara vi två. Så igår eftermiddags stannade lillasyster hemma med pappa för första gången och vi gick på bio och tittade på Tingeling Vingarnas Hemlighet. Med lite varma snacks och läsk satt vi i biosalongen och mös tillsammans. En lycklig Nova tyckte att det var den allra bästa film hon någonsin sett! :)

Efter biobesöket åkte vi hem till farmor och farfar och åt resterna av den super goda kalkonmiddagen som vi blev bjudna på i lördags. Fredrik hade promenerat dit med lillasyster i vagnen, som sov så gott tills vi kom.

Nu tänkte jag svänga ihop en kladdkaka som Nova och hennes playdate ska få fika på när dom kommit hem efter skolan.

Ha en trevlig måndag! <3

Cessan


2 kommentarer:

  1. Så mysigt!! Jag älskar också Tingeling hihi. Vad skönt att ibland bara få vara ni två, o koppla av där i biomörkret. Både för dig o för henne. Lite tjejmys sådär! =)

    Att jag inte tänke på onepiece till Mile.... han tycker också om att gå i mjukis hemma. Attans! Till julen kanske??

    Ha det så bra o ge Nova en kram från mig =)

    SvaraRadera
  2. Jag var själv lite osäker på om Fredrik skulle gilla en onepiece... Men han klickade hem en och ska hämta ut paketet idag. Så ikväll får vi sitta i soffan som två teletubbies och softa...hihi... ;)

    Det kan väl bli en bra julklapp! :)

    Ha det så bra du med! Nova sänder en kram tillbaka! <3

    SvaraRadera