torsdag 15 november 2012

Lite fyndigt!

Midseason sale lite här och var! Och jag har lyckats fynda lite fint både till julklappar och till den ständigt växande bebisen från lite olika nätshoppar. Ett nytt märke för mig som jag inte tidigare köpt är Aya Naya. Wow, vilka fina flickkläder!! Jätte söta, mycket välsydda, bohemiska och romantiska med spets och blommor och mönstrat i den jordnära färgskalan. I love! <3
Fyndade några plagg från Wheat, Mini a Ture och pyjamaser från Me Too. Lite för stora i storlek 74, men de passar snart. Jag gillar att ligga steget före, så att det inte helt plötsligt är tomt i garderoben när storleken mindre vuxits ur.

Mina paket som kom idag skulle givetvis hämtas på två olika utlämningsställen. Så det blev en ordentlig långrunda med vagnen både innan och efter att vi hämtat storasyster på skolan.
 
Solen lyste med sin frånvaro, men det milda vindstilla vädret var ändå riktigt behagligt.
Nellie låg och tittade på alla träden och på dom få löv i vackra färger som ännu håller sig kvar på grenarna.

Om några dagar är säkert alla löven borta, men det ska bli riktigt mysigt att ersätta dem med upplysande ljusslingor. Vi är väl inte direkt i närheten av ljusslingor á lá familjen Griswold från filmen Ett päron till farsa firar jul.
 
...Men ett par stycken ska vi sätta upp i alla fall ;)  

Cessan








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar