fredag 14 september 2012

Äntligen fredag!


Nu har jag inte fått tiden att räcka till ett par dagar och heller inte kunnat uppdatera min blogg...
I går gick jag på en lång barnvagnspromenix med min kusin Jonna och barnens nästkusin Gabriel. Vi tog en liten sväng inom stan och köpte med oss Subway som vi avnöjt i solen på en bänk i parken. Vädret var alldeles underbart! Inte alls som idag...
På hemvägen hämtade jag en matta till Nellies rum från Designers Guild som jag klickat hem från nätet. Den har varit restad, så jag har väntat på den i två månader. Men nu kom den äntligen! Det blir lite mer ombonat i rummet när man får en matta på golvet.


Matta från Designers Guild
 
Nellies babyrum

 


Leklåda från Jabadabado
Mobil från Jabadabado
 
Finaste kollektionen från Lundmyr of Sweden 2012!
Det supermysiga kabelstickade setet á´la GANT stil föll mig i smaken och jag väntar på att plaggen ska komma in i Lundmyr online shoppen :) Lika sött både till flicka och pojke.



 












Fredagar är nog min favoritveckodag! Då har man hela helgen framför sig, god mat och fredagsmys framför TV:n. Nu när hösten är här börjar alla TV program och serier igen. Skönt att bara sitta med tända ljus, varm filt och stor godisskål och mysa :)

Njut av din fredag!

Cessan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar