fredag 28 september 2012

För det är ingen vanlig dag...

I morse klockan 07.00 blev jag väckt av skönsång i en fin, men mycket sällsynt baston som jag nog aldrig tidigare hört! :) För där stod 3 trötta tonåringar, Nova och min sambo och sjöng "Ja må hon leva..." för mig vid sängkanten.

Nova hade tecknat allra finaste födelsedagskortet. Finns det något bättre än kort som barnen gjort alldeles själva!? Ett paket fick jag också med en fin Oilily väska och mobilfodral! <3

Födelsedagskort <3
<3
Det är något konstigt med mig, för jag fyller 25 i år igen...!!! För nionde året i rad! ;)
Så kul det var att fylla år när man var yngre, nu blir man bara ett år äldre...
Oilily väska & mobilfodral

En fin höstbukett plockade Nova på vägen hem från skolan.
Plockat av Nova <3
Vi har som födelsedagstradition att äta bullfrukost och varm choklad med vispgrädde. Men det är lite svårt att hinna med en vanlig skoldag som idag. Eftersom killarna lämnar huset för en vecka idag så åt vi marängsviss igår kväll i stället. Killarnas favorit! Vilken kaloribomb, men åhh så gott! :)


Fin höstkorg från svärmor & svärfar <3

Ikväll blir det pizza och soffmys!

Cessan


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar