torsdag 27 september 2012

Dax för te

Typiskt! Då har bacilluskerna hittat till min hals med... :( Jag gick och lade mig i sängen klockan 20.00 igår kväll då jag inte orkade vara uppe en sekund till... och missade Dallas för andra gången i rad... Tur att det går att ladda ner avsnitten på Via Play, så får det bli Dallas maraton när det inte visas nåt bra på tv:n någon kväll.

Jag mår faktiskt bättre idag, men det blir ändå till att kurera halsen med litervis av värmande te med honung. Allt mitt goda lösvikts te har tagit slut. Och te kan man ju inte vara utan i höst!  
I LOVE Kusmi Tea <3

Kusmi tea är mitt absoluta favorit te! Jag har provat flera smaker. Christmas tea (hittills godast), Cinnamon, Kashmir Tchai och Sweet love. Grönt och rött te sägs vara nyttigt, men jag föredrar nog svart ändå. Det är ju alltid kul att prova på någon ny smak. Så jag får nog allt ta och klicka in och se om det finns något som faller mig i smaken.
Nova hade playdate med en klasskompis idag, så jag och Nellie tog en barnvagnspromenad och hämtade flickorna på skolan. Det blev till att ta fram åkpåsen till vagnen (premiär) för det börjar bli ganska kallt, särskilt om morgnarna.
Varm & mysigt i vagnen
Jag skulle stanna så att de var flera meter före mig, så att dom kunde gå hem själva och prata tjejsnack! Och för att det skulle kännas som att dom gick hem själva! Hihi... :) Till och med fikan skulle de äta på Novas rum, med stängd dörr! Det är bara att inse att dom börjar bli stora...
Tjejsnack!

Nu tror jag allt att jag ska ta mig en kopp värmande te! Pås te då... Tillsvidare :)

Cessan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar