måndag 10 september 2012

En helt vanlig måndag

Idag har jag bestämt mig för att ha en feelgood dag!
Nova vid havet <3
En sån dag då jag ska göra vad jag vill! Ja... nästan i allafall ;) Kisden är i skolan, Fredrik på jobb. Nova ville så gärna bli hämtad av farmor & farfar på skolan idag. Hon tycker att det är så mysigt att vara hos dom. Få lite egentid ifrån mamma & pappa och syskonen.
Så det är bara jag och Nellie som är hemma... och så evighetsmaskinen! ...Tvättmaskinen, menar jag då ;) För här hemma är den igång tjugofyrasju. I evighet. Även idag.
 
Sover sött <3
 
Lilla loppan ligger och sover middag så gott i sin säng. Så jag passar på och nätshoppar...tittar, menar jag. För jag gör ju bara nästan vad jag vill idag ;)
 
Hummel sneakers Hummel sneakers
Hittade dessa coolingarna från Hummel till Nova på  Smartkid.
 
Hust & Claire body 3 pack.
Och sötaste kläderna till Nellie från Hust & Claire och Tiny Minimo <3
 
Nu hörs lite ljud från Nellies rum... Nu ska jag ha lite feelgood mys med henne <3
 
 
Ha en härlig måndag!
 

Cessan

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar