tisdag 25 september 2012

Sicksackad

Vilken härlig morgon att vakna till! Det är vackert väder och solen skiner!
Nova ska med skolklassen till stranden på upptäcksfärd. Så här fixades liten matsäck med pannkakor, kex, frukt och dricka att ta med på utflykten.

Det var verkligen ett bra tag sen jag var ute och dansade. Nu är det visst så här man ska dansa! Hihi... Får nog öva ;)

Klicka här!

 
 I natt släpptes Missoni kollektionen på Lindex online. Jag klickade in nu på morgonen, med jösses, i stort sett allt var slutsålt! Så nu får jag bege mig ner till stan och stå utanför dörrarna när butiken öppnar klockan 10.00. Hoppas att det finns några godbitar att få tag i om det nu inte är så att det bara är vissa utvalda butiker som fått in kollektionen!
 
Dax att bli sicksackad :)
 

Cessan

 
 

2 kommentarer:

  1. Ja, gud vilket drag! Jag tog mig inte ner till butikerna i city utan en lite mer avsides, så tror att det var lite mindre folk där. Mycket bättre att få klämma och känna på plaggen lite innan man köper, det som ser fint ut på bild kan i verkligehet inte allas vara fint och tvärtom. Vad hittade du till er?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Faktiskt! Det var bättre att klämma och känna lite på plaggen! För vissa plagg kom mer till sin rätta "live". Det blev en klänning till mig :) Stora flickan fick en tunika, leggings och en kofta. Till lilla bebisen blev det 2 bodys, byxor, tunika och en kofta. Lägger ut någon bild i morgon :)
      Vad hittade du själv för fint!?

      Radera