lördag 8 september 2012

I bloggarnas värld

Då har även jag tagit mig in i bloggarnas värld!
Efter lite fixande och trixande ska jag nog kunna behärska det här så småningom... Bloggstunden blir min lilla egentid. Hur mycket egentid man nu har med fem kids i huset!?

Hela familjen

I vår familj är vi sju. Jag & min sambo Fredrik, våra gemensamma flickor Nova & Nellie, min son Jonathan och Fredriks söner Pontus & Rasmus.
"Killarna" som Nova kallar sina storebröder bor hos oss varannan vecka.
Då är vi fullt hus! En fullt-hus-vecka började igår, så nu är snart alla barnen vakna.
Nova har playdate med en kompis, Jonathan drog iväg för att spela fotbollsmatch, Rasmus kollar TV och Pontus... han ligger nog kvar och myser i sängen.
Nellie sitter här i min famn och vill trycka lite på tangenterna hon med... Tror nog att min lilla egentid är avverkad för idag.
Storasyster & lillasyster
Trevlig lördag! 

Cessan

2 kommentarer:

  1. Lycka till med bloggen, ska bli så roligt att följa dig <3
    Kram Gittan

    SvaraRadera