tisdag 16 oktober 2012

Honey I´m home!

Här sitter jag i soffan med min mobil i handen samtidigt som Äntligen Hemma visas på TVn.

Och länge har jag velat tapetsera våra skjutdörrar till garderoberna med snygg tapet. Och det går utmärkt, för det är precis vad som sker i dagens program. Snabbt fick jag trycka på inspelning så att jag kan övertala mannen när han kommer hem! Hihi...

Oj, vad han kommer att bli glad när han äntligen är hemma!!! ;)

Ett par rullar tapet, lim och överlack, voilá! Så har man förvandlat en hel vägg!

Jag har länge tittat på Pip Studios tapet kollektion till flickornas rum. Jag tycker att mönstren är underbara och man blir ju bara så himla glad av färgerna!
Visst blir man glad!? :)
Jag hämtade ut paket idag! Bland annat några av dom julklapparna som jag klickat hem från nätet. Och även Nellies vinteroverall. Mörk cerise och fin och... jätte stor! Hon badade i den. Just nu iallafall... Vintersäsongen är lång och tanken är att den ska passa ända tills mars.
Reima Tec
Av alla overaller som använts här hemma genom åren, har Reima Tec varit min absoluta favorit! Trots sen tvätt på kvällen har den varit torr och redo för en ny lekdag nästa morgon.

Cessan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar