fredag 12 oktober 2012

Mini dejt


Eftersom min & Fredriks tio-årsdag inföll på en torsdag igår, så bestämde vi oss för att ha en liten mini dejt och göra något tillsammans idag istället. Vi brukar boka bord på restaurangen som vi besökte vid första dejten. Men med en liten ammande bebis kände vi för att göra något annat i år. Och vad kan väl inte vara bättre för trötta småbarns föräldrar än en välgörande, skön thaimassage!?

Storasyster och lillasyster lämnade vi hos farmor & farfar för en timmes helkropps oljemassage. Det masserades, knådades och stretchades till lugn thaimusik. Ljuvligt!!!
Åh, vad man borde unna sig massage oftare. För den välbefinnande känslan efteråt är alldeles underbar! Det var en ordentlig massage, jag blev jätte dåsig och jag börjar redan få lite träningsvärk i kroppen... Undrar om jag ens kommer ur sängen i morgon bitti...!?

 

Efteråt stannade vi på god middag hos farmor & farfar när vi skulle hämta flickorna. Det blev fotbollstittande på TV för de andra medans jag landade i soffan med en skvallertidning.

Härlig fredag :)

Cessan














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar