tisdag 30 oktober 2012

Uppe med tuppen

Plåster på lilla fingret...
Det blev en tidig start i morse... 
På med kläder, äta frukost och iväg till Barnmottagningen med Nellie. Prover togs och fler prover ska lämnas nästa vecka. Nu är utredningen igång om hon har komjölksprotein allergi eller inte.

Eftersom jag ammar ska jag äta mjölkfri kost en månad för att se om det blir något resultat. Vi är ju vana vid soyamjölk och yoghurt, mjölkfritt smör och glass m.m. eftersom det är vad storasyster äter. Men för min del blir det ändå en omställning!

Under snart ett halvår har jag helt undvikit lök, vitlök, broccoli och bönor för att inte bebisen ska få ont i magen när hon ammas. Så nu blir det till att avstå från mjölkprodukter med... Inget choklad alltså...! :/  Men allt för att lilla tjejen ska må bra.
Finaste koftan <3
Det kom ett paket med posten idag! :)
En jätte fin kofta med huva som "gammelmormor" stickat till Nellie!
Den är från ett år, så den får hänga fint i garderoben ett litet tag tills den passar.

Det känns verkligen att vi steg upp tidigt i morse... Gäsp! För oj vad trött jag är...
Godnatt från mig och girlsen!

Cessan

1 kommentar:

  1. Lilla loppan då...<3 hoppas att hon blir bättre snart!! Vilken tur att det finns mjölkfritt choklad till dig finis!!! Kram till er!!!

    SvaraRadera