onsdag 10 oktober 2012

Långfrukost för mig själv

Dagarna har bara flugit iväg och jag har varit så trött om kvällarna att jag till och med somnat till lite i soffan... Så det var väldigt skönt och välbehövligt att lågstadiet har studiedag idag. Klockan är snart 10.00, storasyster & lillasyster ligger i sina sängar och sover. Så jag passar på att ta en mysig långfrukost i min sköna morgonrock och lite egentid vid datorn.

Det var verkligen längesen jag som jag gick till en skönhetssalong och fick en ansiktsbehandling med ordentlig djuprengöring med en massa fina krämer och hääärlig ansiktsmassage! <3

Jag är en riktig krämoman! Älskar krämer!!! Men jag har verkligen slarvat och bara nödköpt lite budget varianter i all hast på ICA sedan mina krämer tog slut. För det är skillnad på krämer och krämer!

En gång på hösten och våren brukar jag ta en dunderkur med Elizabeth Arden Intervene Skin Tone Perfecting Capsules. Aningen dyr, men värt varenda krona! Känslan som infinner sig när man applicerat kapseln innan man kryper i säng på kvällen är helt underbar. Och vilken lyster huden får och man känner sig verkligen fräsch!

Elizabeth Arden Intervene Skin Tone Perfecting Capsules

 
Packade med C-vitamin och helt utan konserveringsmedel ges din hy ett effektivt skydd även efter läggdags. Motverkar tecken på stress och solskador medan du njuter av din skönhetssömn. Åldersfläckar, missfärgningar och även de mörka spår som finns kvar efter acneärr verkar snabbt blekna bort. På morgonen har din hy ett lysande, jämnare och starkare utseendet. Öppna kapseln och stryk innehållet över ansiktet innan du går och lägger dig.




 
Nu är båda barnen vakna! Långfrukosten över och en hemmadag framför oss!
 
Ha en härlig dag!
 

Cessan

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar